كريم قاسم: طارق العريان قالي هتتبهدل في ولاد رزق 3

كريم قاسم -الصورة من صفحته الرسمية على الفيس بوك
كريم قاسم -الصورة من صفحته الرسمية على الفيس بوك

كشف الفنان كريم قاسم عن تفاصيل التحضيرات للجزء الثالث من فيلم «ولاد رزق» مؤكداً أن العمل سيتم البدء بتصويره في شهر أكتوبر المقبل، بمشاركة كل نجومه: أحمد عز وأحمد داوود وأحمد الفيشاوي وعمرو يوسف ومحمد ممدوح ونسرين أمين، إضافة إلى الفنان آسر ياسين.

 

وقال كريم قاسم في لقاء ببرنامج et بالعربي: «متحمس جداً؛ بقالي سنة بروح الجيم، ولسه قبل شهر أكتوبر اللي هنبدأ فيه تصوير هروح أكتر، وبلعب رياضة عشان أكون مستعد جسدياً للمشاهد، أنا لسه مقريتش السيناريو والأستاذ طارق بيحكيلي ومش مطمني، أتمنى يكون في تغيير وتطور في الشخصيات».

طارق العريان بالنسبة لي من أحسن 3 مخرجين اشتغلت معهم

وكشف كريم قاسم عما قاله له طارق العريان عن دوره في الجزء الثالث من «ولاد رزق» قائلاً: «قالي إن أنا هتبهدل، وأنا بستعد لكل الظروف».

وأضاف مشيداً بالمخرج طارق العريان، وقال: «هو مخرج من ألطف المخرجين وبالنسبة لي من أحسن 3 مخرجين اشتغلت معهم، شخص سلس وبيسمع وبيخلق مناخ إيجابي لكل الناس إنها تشتغل، وعنده ثقة في نفسه جداً، ومفيش أي حاجة حد يقولها ممكن تهزه، ودي حاجة جميلة إن الواحد يشتغل مع حد كده».

أبطال فيلم ولاد رزق


«ولاد رزق 3» من بطولة: أحمد عز، وعمرو يوسف، وأحمد الفيشاوي، وكريم قاسم، ومحمد لطفي، ونسرين أمين، وأحمد داوود، ومحمد ممدوح، وآسر ياسين، ومن إخراج طارق العريان.

لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا «إنستغرام سيدتي».

وللاطلاع على فيديوغراف المشاهير زوروا «تيك توك سيدتي».

ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر «تويتر» «سيدتي فن».