وَجّهت المُنتِجة شَهد رَمزي، شقيقة الفَنّان شريف رمزي، رسالة مُؤثرة لشقيقها صلاح الذي يخضع للعلاج في العناية المركزة بأحد المستشفيات في حالة حرجة، عبر منشور مطول نشرته على خاصية القصص المصورة (ستوري) عبر «انستا انستغرام».
وتَحَدّثت شَهد عن حُزِنها لما يمر به شقيقها من أزمة صحية حرجة ودخوله في غيبوبة، حيث كتبت عن علاقتها بشقيقها، كونها فتاة تربت وسط 3 أولاد أكبر منها، وكانت المدللة بين إخوتها لدى والديها الراحلين.
وقالت شهد رمزي في رسالتها المؤثرة لشقيقها: «أنا بنت على 3 أولاد، وأصغرهم، وطول عمري مش بيبان عليا والناس بيفتكروني أكبر من حسن، مع إنّي أصغر وبـ3 سنين، يعني أنا لسه في العشرينات، وناس كتير فاكريني أكبر، علشان طول عمري بتعامل إني كبيرة ومسؤولة».
وأضافت ابنة المنتج الراحل محمد حسن رمزي: «لما بابي ومامي سابوني كنت 20 سنة، واتعاملت إني كبيرة أكتر ولازم أكون أقوى، إلا مع صلاح، الوحيد اللي كان بيحسسني إني بيبي، دلوعته، وإن معاه كل اللي نفسي فيه هو مجبور ينفذه وبحب شديد وصدق شديد».
ووجهت شهد رمزي الحديث إلى شقيقها صلاح قائلة: «أنت عندي مش بس أخويا اللي في النص، لا أنت الوحيد اللي كنت بتحسسني إني دلوعتك زي بابي، هموت يا حبيبي عليك».
وتابعت: «مع إنك مش أكبرنا بس حنانك وقلبك كانوا الأمان لقلبي، والله قلبي بيموت كل يوم، بحبك يا صلاحوتي يا حتة مني، وعايزة أحضنك».
وأكدت شهد رمزي: «وأحكي لمين الحزن اللي في قلبي وأنت اللي كنت بحكيلك، وقلبك هو قلبي، يا رب يا صلاح تقوم بالسلامة، اللهم إني لا أسألك رد القضاء ولكني أسألك اللطف فيه».
يشار إلى أنّ صلاح رمزي، ابن المنتج الراحل محمد حسن رمزي وشقيق الفنان شريف رمزي والمنتجة شهد رمزي، يعاني من أزمة صحية دخل على إثرها المستشفى وهو في حالة حرجة، حيث أفقدته الوعي ودخل على إثرها في غيبوبة، بحسب ما أكدت أسرته دون الكشف عن تفاصيل مرضه.
لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا «إنستغرام سيدتي»
وللاطلاع على فيديوجراف المشاهير زوروا «تيك توك سيدتي»
ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر «تويتر» «سيدتي فن»
وتَحَدّثت شَهد عن حُزِنها لما يمر به شقيقها من أزمة صحية حرجة ودخوله في غيبوبة، حيث كتبت عن علاقتها بشقيقها، كونها فتاة تربت وسط 3 أولاد أكبر منها، وكانت المدللة بين إخوتها لدى والديها الراحلين.
وقالت شهد رمزي في رسالتها المؤثرة لشقيقها: «أنا بنت على 3 أولاد، وأصغرهم، وطول عمري مش بيبان عليا والناس بيفتكروني أكبر من حسن، مع إنّي أصغر وبـ3 سنين، يعني أنا لسه في العشرينات، وناس كتير فاكريني أكبر، علشان طول عمري بتعامل إني كبيرة ومسؤولة».
وأضافت ابنة المنتج الراحل محمد حسن رمزي: «لما بابي ومامي سابوني كنت 20 سنة، واتعاملت إني كبيرة أكتر ولازم أكون أقوى، إلا مع صلاح، الوحيد اللي كان بيحسسني إني بيبي، دلوعته، وإن معاه كل اللي نفسي فيه هو مجبور ينفذه وبحب شديد وصدق شديد».
ووجهت شهد رمزي الحديث إلى شقيقها صلاح قائلة: «أنت عندي مش بس أخويا اللي في النص، لا أنت الوحيد اللي كنت بتحسسني إني دلوعتك زي بابي، هموت يا حبيبي عليك».
وتابعت: «مع إنك مش أكبرنا بس حنانك وقلبك كانوا الأمان لقلبي، والله قلبي بيموت كل يوم، بحبك يا صلاحوتي يا حتة مني، وعايزة أحضنك».
وأكدت شهد رمزي: «وأحكي لمين الحزن اللي في قلبي وأنت اللي كنت بحكيلك، وقلبك هو قلبي، يا رب يا صلاح تقوم بالسلامة، اللهم إني لا أسألك رد القضاء ولكني أسألك اللطف فيه».
يشار إلى أنّ صلاح رمزي، ابن المنتج الراحل محمد حسن رمزي وشقيق الفنان شريف رمزي والمنتجة شهد رمزي، يعاني من أزمة صحية دخل على إثرها المستشفى وهو في حالة حرجة، حيث أفقدته الوعي ودخل على إثرها في غيبوبة، بحسب ما أكدت أسرته دون الكشف عن تفاصيل مرضه.
لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا «إنستغرام سيدتي»
وللاطلاع على فيديوجراف المشاهير زوروا «تيك توك سيدتي»
ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر «تويتر» «سيدتي فن»